ایران ششمین کشور چاق‌های جهان است! آماده‌باش هلال احمر برای حوادث جوی در ۴ استان (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده در یکی از برج‌های کیش (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) طی ۱۰ روز اخیر، ۴۰۰ نفر در کشور دچار گرمازدگی شدند حفر چاه شماره ۴ در اراضی سوران طرقبه | نیاز به آبرسانی منظم با صدور مجوز بهره وری از چاه ها دستگیری ۲ رمال و دعانویس در مشهد رایج‌ترین خطا‌های سیستمی ثبت نام در سامانه سرویس مدارس مشهد کارکردن موقتی نوجوان در تابستان؛ آری یا نه؟ توصیه به معلمان برای استفاده از محتوا‌های آموزشی جدید در کنار کتب درسی پاکستان هزینه صدور ویزا برای شهروندان ۱۲۶ کشور جهان را رایگان کرد | شهروندان ایران می‌توانند ظرف ۲۴ ساعت ویزای پاکستان بگیرند اسامی وازلین‌های غیرمجاز اعلام شد رعایت قوانین منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها روی میز دیوان محاسبات بیش‌از ۱۵ هزار نفر از کادر درمان کشور برای امدادرسانی به غزه آماده هستند مهم‌ترین نشانه‌های سرطان در مردان چیست؟ فراخوان ثبت‌نام موکب‌های مردمی برای ارائه خدمات به جاماندگان اربعین حسینی تاکید پدافند غیرعامل کشور بر تقویت زیرساخت‌ها برای مقابله با پشه آئدس موادغذایی مفید برای پیشگیری از آرتروز زانو افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع۲ با نور شبانه صفحه‌نمایش‌ها رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: مجتمع‌های قضایی جدید در مشهد مقدس افتتاح می‌شود خلاف‌کاری که ‌پنج‌سال‌ونیم از عمرش را به‌خاطر یک دختر در زندان مشهد بود + عکس چشم‌انتظاری بازنشستگان برای صدور احکام حقوقی | آیا حقوق مردادماه بازنشستگان با احتساب مبلغ متناسب‌سازی واریز می‌شود؟ نکاتی مهم در انتخاب بهترین کوله‌پشتی برای پیاده‌روی اربعین
سرخط خبرها

حفر چاه شماره ۴ در اراضی سوران طرقبه | نیاز به آبرسانی منظم با صدور مجوز بهره وری از چاه ها

  • کد خبر: ۲۴۲۸۴۲
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
حفر چاه شماره ۴ در اراضی سوران طرقبه | نیاز به آبرسانی منظم با صدور مجوز بهره وری از چاه ها
مدیر امور آب و فاضلاب طرقبه شاندیز گفت: طی هماهنگی های لازم با آب منطقه ای خراسان رضوی، مجوز حفر چاه شماره ۴ در اراضی سوران طرقبه اخذ شد که هزینه حفر این چاه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال است.

اعظم دوست حصار | شهرآرانیوز؛ محسن عبدالهی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، اظهار کرد: با توجه به کاهش آب دهی چاه مذکور و افزایش مصرف آب شرب، طی هماهنگی های لازم با آب منطقه ای خراسان رضوی، مجوز حفر چاه شماره ۴ در اراضی سوران طرقبه صادر و هم اکنون پیمانکار مربوطه مشغول حفاری است.

 وی با اشاره به خشکسالی های اخیر و افزایش سرانه آب شرب مصرفی  شهروندان، تصریح کرد: ساخت و سازهای بی رویه و انشعابات غیرمجاز باعث شده که عمق حفر چاه ها از ۱۵۰ متر به بیش از ۳۰۰ متر رسیده است و این یک فاجعه و هشداری است جهت رعایت الگوی صرفه جویی و مدیریت مصرف آب که همت همگان را می طلبد.

حفر چاه شماره ۴ در اراضی سوران طرقبه | نیاز به آبرسانی منظم با صدور مجوز بهره وری از چاه ها

مدیر امور آب و فاضلاب طرقبه شاندیز با اشاره به نقش بارندگی های بهاری سال جاری در کمیت آبی، بیان کرد: بارش ها و نزولات جوی اخیر، عملا  تاثیر آنچنانی برسفره های آب زیرزمینی نداشته است، خشکسالی های سال‌ های اخیر آنچنان بحرانی بوده که نقش بارش های اخیر در آن کم رنگ شده است. 

وی افزود: هزینه حفرچاه شماره ۴ سوران طرقبه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل طرح است، امیدواریم که با حفر این چاه در عمق ۳۱۰ متری، دبی تولید و بهره برداری آبی آن از ۵ به ۲۰ لیتر در ثانیه افزایش یابد. 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->